Sho ;)

Hej

Idag var det världens tråkigaste väder men vi trotasade det och gick våra dagliga promenader ändå....
Och det gick jättebra, sen hem o tvätta, laga mat, och inte bara tatt det lugnt, min älskade man åkte iväg en sväng till sina vänner han kan ju behöva det han har ju jobbat så mycket senaste tiden så en dag gör mycket då, själv så ville jag inte följa med hade ju lite och göra här hemma!!!
Lillan hon ställer sig upp nu, och förflyttar sig utan problem och vill helst av allt leka med vår data, och det vill ju inte vi men det e inte lätt att få henne att fatta det så ja hela dagarna går åt att springa efter henne nu!!! Mamma får motion i allafall =)
Nu när jag varit duktig i fem dagar ska jag ta lite italiensk glass och kladdkaka och riktigt mysa ner mig i soffan och längta efter min man...
Ha en bra kväll mina vänner BE BLESSED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0