En vacker dag trots allt...

Denna dagen började lite dåligt... trodde att jag skulle kollapsa av otur och elände kände bara för att ge upp men efter att jag träffat min mamma och vi gått hem till henne ringt alla viktiga samtal så ljunade allt ;)
Jag fick en pengagåva av min mormor som jag och mamma beslutade att åka till helsingborg och spendera på saker som min mormor önskade...sååååå det blev en massa saker till baby Aliyah...

1. Prinsessmatta till hennes rum.
2.Två mjukis-set ljusrosa.
3. En Bamse tunnika med leggins och strumpor till.
4. 4  par andra strumpor.
5. Två nya mössor.
Mamma och mormor fick en underbar kina middag!!!! Och en heldag ute helt underbart!!!
Jag var gladast att allt mörkt till slut ljusna så jag var helnöjd när vi kom hem;)

Jag älskar min  familj för dem ger mig glädje och styrka när allt känns jobbigt och jag vill ge upp...
Det e väl värt  att kämpa för...
PUSS PUSS PÅ ER MINA ÄLSKLINGAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0