japp...

Då va vi hemma igen efter en helg i Köpenhamn, trevlig och roligt att umgås med familjen, Aliyah fick leka med sin Kusin Josef och sina andra kusiner... Resan dit och hem gick bra trots att vi åkte tåg, sen båt sen tåg, sen tunnelbana...när vi skulle hem kom Johnny och hämtade oss i Klippan och körde oss hem... skönt att komma hem igen!!!
Annars är det sådär, har nu haft nåt i min kropp i över en vecka, är såååå trött könns som jag har feber men inte har det, känns som jag ska sjuk men blir inte det, får helt plötsligt svettningar, sen kall, blir yr undrar vad som är fel med mej?!
Har börjat käka järntabletter, vitaminer, frukt, grönsaker, dricka vatten- hoppas det vänder snart!!!
ALIYAH kan krypa nu, så hon e farlig och överallt... fan va det går snabbt min lilla flicka börjar bli stor ;)
Ja det har inte hänt så mkt nytt egentligen, önskar att våren kommer snart nu får det räcka med denna vinter behöver ljus och värme i livet ;) Orkar inte mer med detta kalla mörka klimat!!!
Ska bada lillan och leka lite med henne nu, sen e det sovdags...
Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0