JA det var det just det...

Kära gott folk...


Det var längesen jag skrev men som många av er vet så har man inte så mkt tid när man han en liten att ta hand om... Det ska matas, bytas, städas, tvättas, handlas, lekas, tröstas...m,m.
Ja min kära mormor gick bort förra vecka så man va väl ganska nere begravning och allt i samma veva men nu har det lagt sig man går vidare...hon slipper lida mer i alla fall...Här e det bra annars lillan växer så det knakar och tiden rusar iväg...
Har fått den finaste stora lägenheten så vi flyttar 1 december eeee såååå LYCKLIG må ni tro... den e så vacker!!!!
Bebis tänder börja komma nu så hon e gnälligare än vanligt lite jobbigt för jag får inget gjort liksom men men ddet går ju över så småningom...idag har jag tvättat lite kläder, varit en sväng och fikat hemma hos min kära chef och hans underbara fru det va trevligt annars har vi varit hemma och tatt det lite lugnt...ja nej nu så måste ja kila nerr tvätten kallar...
HA det GÖTT alla underbara foaks out there... <PEACE LOVE AND UNDERSTANDING YO>

Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack så mycket, värmer att höra:D

2009-09-05 @ 12:23:14
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: ja men oftast får man ångest över så onödiga saker, egentligen har man ganska mycket tid ändå, iaf för dom viktiga sakerna.

2009-09-13 @ 11:01:13
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: tess

Sv: Tack :) Hihi, ja jag var inte säker på hur det stavas men tur det blev rätt :D

2009-09-18 @ 13:17:23
URL: http://tessoblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0