hm tiden går...


Ja d va ju ett tag sen sist man hinner inte med när man har barn och allt... nu sover lillan så ja tänkte  göra en liten uppdatering...
Jag och lillan började på babysim förra söndags- vi plus 22 andra söta bebisar från 3-4 månader gamla... bebis tyckte d va kul att plaska i vattnet och lärde sig mag och ryggsim =) när vi skulle duscha börja kaoset alla skulle göra det samtidigt så det var liksom kö och trångt bebisar som tappa tålamodet men lilla prinsessa hon duscha väntade på mej så jag kunde tvätta nmej tog på henne tog på mej själv kläder gav henne lite mjölk sen somna hon som en stock... imorgon bär det av igen... då ska pappa med =)
Annars vad har hänt??? hm - tiden går så himla fort juh!!! Jo var hos syrran för nån dag sen och fick lite uppdates om klippan luder som man har missat fyu skam på dem hoes e allt jag har att säga och vill dem bråka varsegoda vi alla vet ju vem som äger ut klippan eller ?! Nog med det...
Jag måste köpa en stor stor gaderob för Aliyah har mer kläder än jag och Ali tillsammans varje gång jag kommer till mamma så har hon köpt nåt till henne...väldigt bortskämd den lilla damen förstår ni...
Idag skulle jag egentligen umgås med mina kära vänner men har väl en lätt förkylning på gång så det blidde inget av det hela ville va hemma friskna till man vet ju aldrig annars hur det går...
Ja då ska man väl börja packa nu flyttar in i början av november istället tacka vare de snälla männsikor som bor där just nu... såååå man har ju lite mer tid på sej om man säger så hoppas bara man får lite hjälp av folk när det e dags...Igår städa jag och tvättade hela dagen det behövdes om man säger så på kvällen börja spela en pokertunering som jag hade kvalat till och vann en plats som kostar 640 dollar till en annan tunering 4 oktober där man kan vinna upp till 120000 dollar...snacka om att spela med säkra kort där ja åkte ut som nummer 5 igår men men fick en plats och en man som va helt helt imponerad vill jag säga...sånt e kul=)) efter mycket om och men gick ja och Aliyah till ssängs och när vi vakna upp på morgonen kom jag på att jag glömt tvätten i källaren så jag fick ruskigt bråttom ner med pyjamas och allt och hämta upp den och lite ångest för att jag glömt den men men sånt kan ju hända alla eller hur???
Nä nu ska jag chilla lite så vi hörs senare eller nåt....
                                                                                      P.Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0