hej hej

Ja då var vi på babysim idag igen det var mysigt Aliyah var jätteduktig simma och plaskade som en liten delfin i vattnet... tvärsomna efteråt som vanligt det tar ju på deras krafter en halvtimmes träning e mycket för dem... nu e jag hemma har städat och plockat i ordning här och lillan har ätit sin gröt och sussar så söt nu i sängen så... Baby ska snart gå till jobbet så jag tänkte åka till klippan en sväng och se vad som händer och fötter där hälsa på mamma lite... tiden går ju så snabbt och hon jobbar hela veckan så jag träffar inte henne då sså vi får passa på i helgerna.. igår va jag och Aliyah hos mina kära vänner i Åstorp och hade det sååå trevligt hon ska ha barn i februari så vi har mycket att prata om och man längtar faktiskt =) nej måste kila nu så ha det underbart denna söndag vi hörs !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0