Det gör så ont.

Jag finner inga ord... Hur kan människor va så jävla hemska mot varann hur? Jag fattar inte det och kommer aldrig att förstå det så länge jag lever här trots att jag ständigt söker vägledning svar och tröst hos Gud...
På facebook kan man se nåt som heter Causes...childabuses animalabuses...the worst thing ive ever seen is all that.... I ett fall där har en mamma och pappa misshandlat sin baby från det hon föddes till hon dog 6 månader gammal...de skador flickan blivit utsattt för plus flera våldtäckter gör mej så ont så ont att jag vet inte vart jag ska ta vägen med den smärta jag känner för den lilla oskyldiga själ...det gör såååååå jäävla ont i mig kan inte få ut bilden ffrån mitt huvud stackars liten... när man klickar vidare ja då ser man en annan liten tjej som dör 2 år gammal mammans nya man misshandlar henne till döds...innan dess bryter hennes ben Gud vet vad mera...klickar man vidare då e det en liten pojke som utsetts för så grovt våld att när han dör är hela hans kropp blåslagen han dör av att svälja sin egen tunga... Dessa människor som gör sånt här förtjänar inte att leva... de förtjänar inte nånting såna här skit ska man misshandla och tortera till döds...Inget annat Jag hatar dem och jag ber med hela mitt liv att Dessa människor må brinna i helvetet för all evig tid i lidande och smärta om och om igen... Att plåga och misshandla våldta döda små små oskyldiga liv det e det mest mest värsta man bara kan göra... Dessa fall e ju bara några av alla de som egentligen sker Gud vet hur mycket som händer...jag önska att det fanns nåt jag verkligen kunde göra och har funderat om och om igen med det är  svårt så svårt...Jag ber till Gud för alla dessa små liv ber att Gud må ta deras lidande ber att ddem inte ska få känna sån enorm smärta fast jag vet att det gör dem... Och det gör såååååååååååååå jävla ont så ont så ont så ont inom mej att veta hur dem får lida innan dem dör dessa oskyldiga små liv....

                                                                           R.I.P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0