Turn Your Lights down...

Hm kan inte förklara men jag måste få det ur mig... VisSt lyckligare än så här kan man bara inte bli eller?!
Jag har min man min underbara dotter, underbara nära och kära ett liv utan kalabalik, ett liv med mening och oersättlig kärlek.... men jag dedikerar mitt liv till alla dem som bor på gatan, som kämpar för att överleva sin hunger, sjukdom, stress, krig, misshandel, sexuella brott, lidande, droger, jag ger mitt liv till alla små oskyldiga liv som inte får den chansen jag fått utan växer upp med ständig smärta, hunger, lidande, sorg, rädsla...


How Can U sleep When U see How They Suffering?
How can U sleep when the pain is killing small small children?
Please Can some0ne stop the pain
tears are falling like the rain
I Dont want to be a part in this evil
in this great great human suffering
I cant close my eyes when i got them for a reason
I cant take away the fellings inside of me
i Wish we all could stop the pain and be free
when we just have one chance to live
Praying to our greatest God Allah
To save this inocent people to give them
a life to be proud of and thankful
to help them so they can live the night
this cant go on and on we have to stop
it right now, people we got to fight
its our rights to live the life....'


Snälla det finns inga ord för den masslidelse på vår jord, vår vackra jord,
det gör så ont att livet inte kan vara underbart för oss alla levande liv...
Vi måste sluta döda varann, vi måste börja tro på varann, ge oss ett
meningfullt liv, njuta så länge vi kan, hur många chanser får vi???
Man måste öppna sina ögon och se sig omkring sluta ta muren runt sig,
sluta tänka egoistiskt, materiellt och politiskt... SLÄPPA VARANN FRIA,
om vi kan det så kommer vi mycket längre... just nu bygger vi vår
undergång...
Om det fortsätter så här så kan jorden lika väl gå under för det finns ju
inte mycket annat än lidande på vår jord...


PUH man försöker förstå men det finns för mycket som händer fan... lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0