Julmust och lussekatter =)

Jag vaknade 9,00 idag väckte lillan, nu e det slut med dåliga rutiner och sovmorgonar, det funkar inte känner mej som världens sämsta mamma just nu... Min lilla dotter är vaken till ett två på natten sitter och leker sen sover vi till ett två på dagen... det funkar ju inte så jag har gjort ett schema nu som gäller...
Vakna 8,00 senast nio på morgonen ge lillan frukost, tvätta hennes ansikte, på med kläder, leka när klockan närmar sig tolvsnoret så är det dags för lunch, sen ska vi sova middag och då får hon sov en eller två timmar efter det så är det mellanmål vid tretiden, sen lek och bus fram till sjutiden på kvällen då är det bad, rena kläder sen gröt, sen mysstund med mammas tutte och nattsånger, läsa bok... sen sovdax för hela natten...
Det kommer vara tufft för mig men vi ska nog klara det... vi måste juh fan =(
Idag har det funkat bra för att det har varit första gången och det känns positivt =)
ska snart gå och lägga mej för jag e mega trött jag också kanske vaknar sen när min man kommer hem ja smyger upp då sen sova för ska ju upp tidigt imorgon och det är avslutning på babysimmet=)
nej ha en trevlig kväll på er alla mysers =)

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken bra rutin du skapat!! Låter kanonbra ju =)

Stark du e som orkar hålla det oxå och skönt att höra att det äntligen börjar ge lön för mödan..

Fortsätt så och lycka till... Kramar..

2009-11-21 @ 21:53:23
Postat av: Anonym

tack så mkt för ditt stöd =) kram vi käpar på =)

2009-11-23 @ 21:30:41
URL: http://labellamafigiosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0