Du är en ängel...

Hej 


Det var ju ett tag sen jag skrev men har inte riktigt haft tiden till...
Ja så mycket har väl inte hänt egentligen men vi ska se här, hm - Jag har julpyntat lite grann i huset så det är riktigt mysigt måste jag säga, sen har jag umgåtts med familjen, igår kom Aliyahs farmor och fastrar hit på besök med kläder till prinsessan från USA, en pälsjacka rosa jätte jättefin, ett tufft sätt med tunika och leggins, hemstickade kläder bla en klänning med byxor i gult och en tröja med byxor i turkosblått jättefint alltihop...
Idag var vi i Klippan hos mormor och promenerade runt på julskyltningen det var riktigt mysigt vi fikade, gick runt och tittade fick en guldgran i prynad av mamma, fick en påse med kläder till Aliyah, en hello kittytröja med byxor, två andra set verkligen jättefina, en juldräkt till julafton alltså helt helt underbart sen promenerade vi hem till mormor och åt middag och myste lite innan det var dags att bege oss hem, morfar körde oss himla skönt...

Men så tänkte jag bara nämna det att vi har ju fått lite problem med att betala två hyror så min kära mamma sa att hon skulle spara lite till oss och ge oss det när det var dags att betala...
Min mamma samlar på änglar och jag köpte en till henne som vi skulle ge i julklappoch jag fråga henne var ett par änglar var som hon hade innan och hon svarde - Nej, jag ska inte ha dem mer det får räcka,Aliyah kan få dem som jag inte vill ha... Och nu när jag kom hem och öppna spargrisen och fick se att det fanns pengar till en av hyrorna så slog det mig... Min mamma vill inte ha fler änglar för hon är själv världens underbaraste ängel och jag älskar henne verkligen mest mest av allt här på jorden för att hon tänker på oss och hjälper oss med allt hon kan... 

SÅ MAMMA DU Är EN ÄNGEL SOM JAG ÄLSKAR BARA SÅ DU VET...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0