And I like it =)

 Hej alla goa människor...

Nu äntligen e vi installerade i vårt nya hem och mysigt är det And I like it ALOT...
Man får så skön känsla så fort man kommer in här och vi trivs riktigt bra jag och
min underbara man...
Lillan börjar oxå känna sig hemma nu ett eget rum och allt bättre än så här kan
det väl ändå inte bli =)
Idag gick jag runt i lägenheten och hängde upp lite grejer på väggarna lillan låg
på golvet i vardagsrummet när jag skulle titta till henne upptäckte jag att hon lärt
sig att röra på sig och snurra runt  riktigt imponerad blev jag min duktiga älskling.
Nu får man passa vart man lägger henne med andra ord hon var nämligen på väg
att dra ner hela datan för hon hade fått tag i internetsladden, hm tur att jag hann
före =)
Min kära svägerska var här och besökte oss hon trivdes riktigt bra här och tyckte
det var fint och fick en lugn känsla när hon kom in vi badade lillan och snackade
lite sen åkte hon hem...så underbara är dem ja älskar min mans familj...
Nej nu får ja ta hand om Aliyah...
PUSS PÅ ER!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0