tiiiii...




Hm...nu ska jag och bebis snart åka till härliga underbara Göteborg utan min älskling såååå det känns lite i mitt hjärta om ni förstår vi har knappt varit i från varann sen vi gifte oss huuuu huuuu huuu Jag Kommer Att Sakna Min Prins SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYCKET om ni förtsår...kommer väl hem nästa söndag eller måndag så det e ju några dagar...samtidigt så kan det ju vara bra att sakna varann lite så kärleken mellan oss bara blir ännu starkare....Annars har det inte hänt så himla mycket annat jag har möblerat om hemma för fullt så det e jätte jätte fint synd att man inte tänkt på det tidigare faktiskt... ja ja ska snart åka så jag ska dricka lite kaffe och kolla packningen det e ju två jag packar för nu så det e lätt att glömma nåt!!! Ha det gött inte blött!!! =)
                                                                      PUSSAR...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0