Läget just nu...

Vad gör jag just nu? - Bloggar
vad diggar jag mest? - Ky-mani Marley " Hustler"
Vad älskar jag? -
Min prins Ali och min prinsessa Aliyah
Vad hatar jag? - Orättvisa, Krig, fattigdom, misshandel och uttnyjande...m.m
Favoritfärg? - apricos, blå, svart...
Favoritskådespelare? - Al Pacino
Favoritskådespelerska? - Angelina Jolie
Bästa filmen? - Seven Pounds
Bästa musiker? - Bob Marley och Lauren Hill
Snällast? - Catta
Sötast? - Zohal
Bästa rapparen? - Eminem, Tupac, Ken Ring
Finaste texten? - Carola " Jag vill alltid älska"
Bästa märket? - Burrberry, Dolce and Gabbana, Chanel
Bästa stlien? - Chinos, tunikor, tuffaste skorna med hög klack, fina linnen, snygga klänningar
...
Öl eller vin? - Vin..helst rött...
Socker eller salt? - Salt
Dag eller natt? - Natt
Hund eller Katt? - Hund - Rottweiler-
Måne eller Sol? - Månen..
Godaste maten? - Afghanskanskt ris med lamm
Sommar eller Vinter? - Vintern
Bästa månaden? - Januari - min födelsedag och Maj - min baby Aliyahs....
Bästa resturang? - Kalle på spången - Där jag jobbar då =)
Tuffaste åket? - Mercedes 500 slk cab kan man ju tycka...
Resmålet? - Gärna Jamaica eller sicilien...
Badhus eller sandstrand? - Sandstranden
Hotell eller tält? - Hotell och ett lyxigt sådant =)
Finaste stenen? - Turkos, granat och smaragden..
Guld eller Silver? - Guld...
Skor eller Väskor? - Båda Faktiskt =)
Det bästa som hänt mig? - Min Älskade man och min underbaraste dotter...
Det värsta som hänt mig? - Att förlora nån man älskar...
Finaste blomma? - Rosor...
Pojke eller Flicka? - Mammas flicka så klart!!
Godaste frukt? - Mango från Indien eller Pakistan...
Flygplan eller Båt? - Inget vill helst vara på jorden tack =)
Stjärntecken?- Stenbocken, oxen, skytten och tvillingar...
Lyckotal? - Alla som har någon tur så klart!
Bästa instrument? - Piano..
Synsk eller inte? - Synsk...
Mörker eller ljus? - Ljuset så klart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0