Heee

Alltså myndigheter när man behöver dem så sviker dem...jag fick inte lägenheten jag sökte himla så typiskt alltså jag behövde en borgenär nu när jag e mammaledig och när jag skaffa en då skulle den stackaren få stå som borgenär 2 år  och 9 månader efter det att jag säger upp kontraktet och vill flytta tex...alltså vem vill vara borgnär då?? Det är detta bolagets regler har aldrig hört så förut har kollat upp med lite folk och dem tyccker inte att vi ska skriva på kontraktet det låter lite lurigt nämligen...det e bara så synd om mig jag vill ju verkligen ha den en fin trea så min lilla baby får sitt egna rum...men nu ska jag fortsätta söka överallt till slut finner man dete är jy inte helt kört i alla fall...

Annars e det bra aliyah sover just nu riktigt skööööönt =) jag har lite tid här och dricker mitt kaffe, i lugn och ro funderar vad jag ska göra med denna dagen ?! Städa? Göra i ordning? promenera? åka till stan? ja ja tar det som det kommer varför stressa sig alltid.. Men vi hörs senare!!
                             KYSSSSSAR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0