GRÅT INTE FÖR MEJ MITT GÖTEBORG =)





Ja nu har vi anländit hemma igen bebis och jag efter en mycket mysig och rolig tur till Gladeberg - ja Göteborg...jus det =)
Vi har ätit en massa italiano mat druckit lite rödvin dock inte jag så mycket då eftersom jag ammar men ändå.. vart i stan och träffa mina underbaraste vänner Hasret och Diana med deras bebbar ssssssssssssåååå söta dem var....Sen har vi farit hemma en del pappa och cetty har renoverat huset och det har ju regnat en del typ hela veckan men men svensk sommar =)
Sen åkte jag pappa chiara hennes vän och min lilla prinsessa till Liseberg mycket roligt och tur med vädret...Jag åkte dock inte så mycket slänggungorna, Balder med tuffaste Chiara dock jag skrek så det hördes över hela Göteborg, och sago slottet med min prinsessa som var vaken i kön men somna så fort vi skulle sätta oss men vad gjorde det vi åkte ändå!!!ja sen spela ja lite ville ju vinna nåt men icke en liten endaste grej så vi åkte hem efter ett tag..Chiara hade kalas vii åt tårta o godis o korv m bröd jättemysigt sen tog jag o bebis bussen hem...som tur e kom vi hem oxå nu förtiden måste man boka biljett annars e det inte säkert man kommer med bussen vi hade la tur då=) baby väntade på oss och det va skönt att komma hem jag hade saknat han och han oss...men jag kommer sakna Götet och familjen vännerna oxåå vi ses snart igen...
                                           PUSSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0