e d okej för dej så e d okej för mej...


Alltså satt och funderade på allt som har med krig att göra varför måste folk kriga med varann, döda så många oskyldiga människor för?? Varför?? Alltså det finns ingen menig med det då vi alla en dag kommer att dö...Det är väldigt sorgligt när man tittar på tv och ser hur folk i världen säljer sig själva på detta vis... ingen självkontroll, inget självförtroende, inte en smula kärlek i deras hjärtan, ingenting; har de här stackars människor som tycker att det är okej med det dem sysslar med...men jag männskliga jag hatar sånt här...jAG vill stolt leva här på denna underbara vackra jord vi fått av Gud uppfostra mina barn ha en massa kärlek och lycka och aldrig behöva vara rädd för att människor som ni ska förstöra allt en vacker dag...Jag vill att alla barn kvinnor män djur och natur ska kunna leva här i frihet och med kärlek till varann...varför måste det vara så svårt?

Många människor vågar ju inte stå för det dem tycker och tänker utan följer andras visioner hur fega kan människor vara då dem tänker att e d okej för dej så e d okej för mej??? Feghet?? Varför tror man inte på sig själv? Varför ska man hålla med människor som står för att mörda? Döda? Vet ni inte att när vi människor dör en efter en oavsett hur och var så tar vi ingenting med oss vi blir lämnade på samma sätt som när vi föds; jorden det är det enda som får stå kvar med ärr från vad vi gjort en gång då vi levde...

       TÄNK PÅ DET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0