NI FÅR HA EN UNDERBAR SISTA TID PÅ ÅRET...





Snart är julen här, som jag har längtat, efter det...
Äntligen familjen samlad, god mat, lekar, kalle anka,
minnen, kärlek, presenter, värme, ljus...
Snart ett nytt år med nya äventyr, nya saker, nytt liv,
Ett nytt år med nya chanser och möjligheter...
Jag är så lycklig för min underbara familj, för att jag
hittat min man och för att jag detta år fick min dotter,
det bästa som nånsin hänt mig... Jag tackar Gud för allt, 
för allt han ger oss, alla dagar och år tillsammans med
dem vi älskar, att vi får det vi behöver för att leva...
Det finns inget bättre, det är livet... TACK GUD!!!

Jag vill önska alla mina nära och kära
EN RIKTIG GOD OCH VACKER JUL
och
ETT GOTT NYTT ÅR...

En massa kärlek er. Veronica


Kommentarer
Postat av: Anonym

god jul på dej med =)

2009-12-21 @ 18:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0