Vad är vad???


Vad e dagens motto? - Ta varje dag som om den vore den sista...
Dagens ord? - Värde??
Dagens låt? - Släpp mig fri " Ken Ring "
Dagens grej? - Familjen
Dagens färg? - Röd.
Dagens outfit? - Kjol och ett snyggt linne..
Vad är du mest rädd för? - Att förlora mina nära och kära.
Vad är du minst rädd för? - Jag vågade nästan allt när jag var yngre nu vågar jag ingenting..nästan =)
Vad e din högsta önskan? - Att bli något viktigt, något med en stor betydelse...
Vad e din högsta dröm? - Att bli en sångerska...
Vad e meningen med livet? - Att leva och ta vara på allt man kan...
Vad tror du på? - Gud, vår historia, livet, jorden, magi, mej själv...
Vad tror du inte på? - Krig, materialism, pengar, hat, all lidande.
Om jag fick en chans? - Så skulle jag ta den man vet aldrig när den kommer igen.
Vad e det bästa du vet? - Min man och min underbaraste dotter...att få leva...
Vad e värsta? - Ondska, krig, orättvisor, fattigdom, falskhet, lögner, svek, dåligt väder.
Om jag kunde förändra världen så? - Skulle jag göra det bästa för oss alla människor.
Vad e kärlek? - Att ha nån som älskar en för vad man är och man älskar tillbaks.
Vad e fred? - Frihet till alla människor och alla djur på jorden.
Vad e tro? - Att tro gör en ibland starkare och ger en hopp i livet.
Vad e en riktig vän? -Det är en vän som finns där oavsett vad som händer.
Vad är jorden- <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<paradiset >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Finns det liv efter döden? - Om Gud finns och vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0