Gamla tider...



Okej det har varit tider tider som gjort så otroligt ont...jag har velet ge upp hundra gånger jag har drömt mig så långt bort varje dag hur mycket som helst mitt liv har varit som en tjock tjock dvala...trots det har det varit fina tider jag minns dem som en kniv i mitt hjärta...det gör ont när jaG TÄNKER PÅ dem men nu när jag e på en helt annan plats blir jag stolt...
Så mycket minnen i livet så mycket jag har gjort så många jag har känt träffat förlorat wow livet...
Jag ångrar egentligen ingenting allt som hänt är mitt liv...men ibland så saknar jag dem gamla tiderna när jag och min syster träffades i min lägenhet och hade våra skrattnojor, min Zion, tiderna ovanför netto...wow vad tiden har gått=)
Saknar mina rundor med bilen vattenkällen kraftan runt överallt med vännerna med Zion saknar mina fina bilar saknar allt...Nu har jag ett helt annat liv...En man och en dotter att älska, jag tackar Gud för dem...De är mitt allt =)
 

Kommentarer
Postat av: I M B E R P L U V I A * Blogg&Foto

Titta en blogg har du också! =) Hur kommer det sig att du blivit en Ljungbyhedare? Krambanan

2009-08-30 @ 21:48:19
URL: http://imberpluvia.se
Postat av: A-K

Alltså va?!

2009-09-01 @ 19:46:03
URL: http://annakarindahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0