Äntligen alltså mina små...

Nu har äntligen min lilla älskling somnat hät i soffan jämte sin far som oxå somnat som en stock...hon har gnällt hål i huvudet pga; att hennes kära tänder börjat klia i munnen och pappa han har haft ont i foten så båda har gnällt och till´slut äntligen somnat in nu smy´ger jag runt här så att jag får lite lugn och ro...det kan behöva när man har en bebis 24 timmar runt dygnet och en man att ta hand om...lite tid till mej själv behövs för att orka med...
Ja nu har man efter mycket om och men gjort sig medlem på facebook och fått kontakt med en massa vänner från förr..kul e det faktiskt mna har blivit lite beroende av det men dt lugnar sig nog snart!!!
Idag var vi och hälsa på min kära mormor på hospicet vi köpte med en pizza som vi käkade där mums det var riktigt gott fakriskt...drack en kopp kaffe åt en bulle och pratade lite och hon lekte med lillan lite jättemysigt ska åka dit igen med mamma nu i veckan får  liksom ta vara p åvarje kärt och dyrt tillfälle man får man vet ju aldrig...
När vi kom hem tog jag och bebis ett bad så skönt efter denna regniga dag på med pyamasen och bara mys med en massa massa gnäll men det e smällar man får ta...
Nej snart börjar en pokertunering jag anmält mej till så jag får gitta ha det så bra och Godnatt fooks =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0