En vacker helg...

Ja som sagt en vacker helg har vi haft!!
Fredag var vi hemma hela dagen och softade och städade, och myste framför tvn!!!
I lördags åkte vi till bästa Yani i Åstorp och hälsa på helt underbart men kallt ute... Ja hann träffa henne innan bebisen kommer men glömde allt jag skulle ge henne o bebisen så väntar till han har kommit ut istället =)
PÅ kvällen tog vi tåget till klippan och sov hos mamma, så Aliyah fick mysa med mormor och jag hunden vilket hon älskar att göra, hon älskar hundar och bus =)
Idag färgade jag håret och blev helnöjd, gjorde helkroppsbehandling och svor på att göra mig finare på dagarna fan man lever ju bara en gång och det kan man väl göra i annat en myskläder...hihi
Lillan ligger här i soffan och sover nu, jag väntar på min älskade som ska ta med en pizza från jobbet för en gång skull så vi kan mysa lite... har ju saknat haan så mkt speciellt nu när han jobbar så mycket..
Ni får ha en underbar kväll och god natt...
PUSSAR FRÅN MEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0