2010... Ett helt år framför oss!!!

Massa har hänt... först kom julen som var helt underbar hemma hos min kära mamma, vi alla var samlade och hade det helt underbart tillsammans, åt och drack och myste tillsammans....
Julklapparna tog en massa timmar för oss att ta oss igenom tror vi va klara vid tolvtiden och då Var alla ungar övertrötta med helnöjda!!!! Jag mest!!!
Sen kom nyårsafton och pappa, cetty och chiara kom ner för fest och det blev det, vi förfestade hemma här och spelade wii superkul hade vi pappa och ali drack på cetty oxå jag tog ett glas vin och softade på, sen var det dags att gå till våra afghanska släktingar på¨middag och det gjorde vi, pappa blev riktigt bra vän med alla män där och riktigt full oxå så till slut ville vi röra på oss hem igen, så vi gick hem då kom mamma och johnny förbi så festen börja ta fart här chiara och aliyah lekte och vi festade sen kom tolvslaget och vi gick ut tände våra raketer skåla med champangen och ett nytt år tog sin fart!!!
Dan efter va vi alla sega, pappa mest så klart så han sov mest hela dan, jag och cetty lagade mat och sen spelade vi wii och hade superkul tillsammans, idag åkte de hem vilket gjorde mej jätte jätte ledsen det är så skönt när dem e här nu känns det såååå tomt och ensamt=) men men får väl åka till göteborg snart känner jag...
Hoppas ni alla får ett underbart år!!!!
'Kramar från mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0