Tio sanningar om veronica

  1. Vad tror du på? svar: Jag tror på Gud, profeterna, stjärnorna och magi.
  2. Är du dej själv? svar: Jag är mig själv vem annars???
  3. Har du nånsin varit otrogen? svar: Nej jag hatar sånt...
  4. Tror du på spöken?  svar: Jaaa gör inte du det???
  5. Älskar du din man?  svar: Mest av allt i livet vaaaad tror du?
  6. Har nånsin ljugit tilll din bästa vän? svar: Det syns när jag ljuger min näsa växer...
  7. Har du snott din bästis pojkvän nån gång? svar: Vi har helt olika smaker när det gäller sånt =)
  8. Är du en dålig förlorare? svar: Som om helvetet rasar samman typ..
  9. Är du nöjd med ditt liv?  svar: Utan tvekan helnöjd
  10. Vad är det bästa med dig? svar: Pålitlig, trogen, snäll, rolig, positiv




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0