This is my life...

Ja och lillan är i Göteborg igen...  en 10 dagars tur med tåg och allt det kan ju inte bli bättre då va!!!
För en vecka sen vann jag 10000 kr på poker blev riktigt besviken för ja ville placera mig bättre och vinna mer men man litar ju på sina kort och ibland håller dem inte, så jag gick från noll till 10000 och det e ju iallafall bättre en ingenting...Här uppe e det mys med familjen som gäller för hela slanten och lite shopping oxå, vi var iväg och jag hittade en jättesöt hello kitty body till lillan, strumpor hello kitty, små söta hakklappar med nalle puh och tiger på, sen fick hon av gudmor, min pappas fru ett jättesött mjukis set, en mössa med vantar hello kitty ljusrosa allting... man hittar mer till sina barn än till sig själv som vanligt...
Ibland så funderar man på om man hade livet på andra sätt hur det skulle vara då; om man tex; gifte sej rikt och hade mycket pengar så man typ kunde göra vad man ville, eller om man var utbildad till läkare och räddade folks liv, eller astronaut och som åkte ut i rymden för att utforska atmosfären, stjärnorna, planeterna, eller arkeolog letade efter saker från det förflutna svar till vår historia, eller om man var filosof och satt och ställde sig själv frågor och funderade hela dagarna...Men oavsett vad man skulle välja så är ju sitt liv det viktigaste... Jag hade tänkt att studera men visste inte till vad så jag tog en paus och blev servitris, har  jobbat nu i fem år som det och utan utbildning så är jag en mycket duktig och erfaren servitris men om jag skulle gå mycket längre hade jag varit lyckligare då??? JaG menar jag har ju min underbaraste man och dotter och är lyckligaste i världen så jag tänkte det går nog inte att få mer då jag har ju fått Allt jag lever för THIS IS MY LIFE and the only thing i need to live så jag tror att man ska nöja sig när man kommit så långt som jag annars kanske förlorar man den känslan av oövervinnlig kärlek och lycka... pengar eller jobb är inte allt i livet det är mycket men inte allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0