HOME SWEET HOME...

He He Nu e vi hemma igen skönt e det efter 10 dagar borta sååå har jag längtat hem och efter älsklingen, fast han e på jobb nu så vi ses ju inte förrän om ett par timmar.. Lillan hon sover som en stock i sin säng hon har nog saknat den och sina leksaker stackaren... Sitter och tittar på tv och njuter av middagen...
Hösten är är verkligen här det e kallt och mörkt känner mig småt deppig, har mkt som ska göras men ingen lust till nåt vill bara gosa med min man och dotter önska vi kunde åka bort från allt hade typ varit såååå underbart skönt skita i allt och bara sticka men men ska ta mig i kragen imorgon, börja packa och sortera bort saker som ska kastas nu inför flytten... kan inte ha en massa saker som man inte har nån användning av så nu har jag bestämt mej för bort med allt som ligger och samlar damm bort bort bort...
Det e skönt att vara borta ett tag men hemma e bäst!!!

 KRAMAR...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0