Bebisar e väl för söta =)

Jag tänkte på mitt liv innan jag fick Aliyah och sen slog det mej att utan henne så vore livet helt tomt, att se hennes utveckling, följa henne varje dag som går det är livet för mig...
Visst kan det kännas lite jobbigt ibland man hinner inte med sig själv ibland, när man ska in i duschen e det nån som skriker och gråter och vill bara komma upp i famnen, när man ska måla naglar och sminka sig e det nån som tittar på en och vill ha all uppmärksamhet som bara går att få och visst mamma som jag ger jag ju henne allt, allt som jag bara kan därför känns det som att ibland ger jag för mycket av mej själv och glömmer bort mej själv.. men en dag när hon e vuxen, för tiden går ju fort, då kan jag inte ge henne allt för hon vill ta hand om sig själv och har sitt egna liv...därför passar jag på att ge allt nu fast hennes pappa brukar säga att det är för myvket får jag inte nog, hon förtjänar allt man kan ge det gör alla bebisar tycker jag, jag lever ju för henne och det är nu tiden finns för henne... Varje dag som går lär hon sig nåt nytt, hon skrattar, pratar, leker, vänder sig från rygg till mage, vill stå med mammas hjälp så klart, sitta, äta lite själv inte bara mammas mjölk hon tycker om katrinplommonpure, tänderna börjar sakta komma nu hon e snart fem månader det kliar och kliar, för det mesta e hon en glad liten tjej som man knappt märker av alla säger det i allafall...hon e faktiskt så snäll att om alla barn är så här kan man ju skaffa sig ett helt fotbollslag med bebisar för man blir inte avskräkt ialla fall...
Visst hade JAG DET BRA INNAN men det kan inte bli bättre än nu när jag har min lilla prinsessa hon e helt helt underbar och skulle inte byta henne för någonting nånsin....

                                                   KRAM PÅ ER...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0