Här e min hemlighet.

Hejsan alla bloggläsare!!!

Som ni sett har ja inte uppdaterat min blogg på länge...det e nämligen så här att ja har inte mått så bra, har haft världens trötthet och illamående som är resultatet av att jag och min man väntar ett nytt litet liv...
Vi e så lyckliga man bara kan vara samtidigt som det har varit lite jobbigt när man int emått så bra men ändå måste fungera för lillans skull... men jag kämpar på och hoppas att jag snart ska må lite bättre...
Bebisen väntas komma i slutet av Oktober, i början av November så det e lite pirrigt men helt underbart...Aliyah ska bli storasyster ;)
Annars har det inte hänt så mkt nytt...I helgen va det lite familjeträff då det var muslimkt nyår och det va jättekul när alla var samlade, och till påsk blir det åter en träff, då man ska göra Samanak- ett slags vete man får att gro och som man sedan gör nån helig grej över och önskar sig nåt man länge velat ha... sedan äter man det oxå!!! Sen ska vi hem till min mor på påsk middag oxå så det blir fullt upp o det gillas ;)
Nej ha det så underbart och sånt nu när våren nalkas sakta men säkert!!!
Kramar från veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0