jaha!!!

Då var man igång igen med att ge sin lilla bebis rutiner... nu har jag verkligen bestämt mej för det och måste bara vara stark!!! och bestämd!!!
Igår somnade jag henne kl. 2000 hon var ju helt trött och hon sov men vaknade till efter nån timme, så jag gav henne tutten och hon somnade om, en tund till sen vaknade hon upprepade med samma metod la henne och hon sov vidare... höll på så hela nattaen faktiskt och vi vaknade halv tio i dag på morgonen...det gick ju bra!!! Det är svårt att bestämma sig för nåt sånt här och hålla det.... som nu e hon jätte trött och vill sova middag men hon somnar inte vid tutten och håller på och gnälla så jag har lagt henne i sin säng jag vet ju att honn är trött men hon håller på och leker och gråter och håller på för att jag ska ta upp henne och det är så jävla svårt att låta bli men fan jag ska inte göra det hon måste ju lära sig nån gång... jag går in emellanåt och säger att jag älskar henne och att hon måste sova i sin säng och sen går jag ut igen...hoppas att hon kommer somna till slut!!!
Ja det e en strålande dag idag annars...solen skiner men det är jätte j'tte kallt ute typ tolv tretton minus så det var int eså kul att vara ute brrrrrrrrrrrr =(
Ja ni får ha en underbar dag kram på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0