Min stora flicka.






HERRE ALLTSÅ!!!

För några dar sen började min underbaraste baby att krypa med
full fart och utforska allt som inte får...
Nu några dar efter så går hennes lek ut på att försöka ställa sig
upp helt helt otroligt vad min dotter börjar bli stor....
Igår hade vi besök av Bästaste Christel och vi åt semlor och drack
kaffe och umgicks lite mysigt det var ju ett tag sen vi sågs...
Idag har vi inte gjort så mycket varit ute och gått, hemma och lekt,
badat, myst, ätit, tittat på tv, datan, väntat på Ali...
Imorgon åker vi till mamma, och hälsar på!!!
Jag har drabbats av en slags trötthet och deppighet som jag nu har
botat, genom att lägga min dotter åtta på kvällen, kämpigt för
hon gråter tills hon somnar men nu börjar det ge sig som tur är,
Vi vaknar eller hon vaknar halv åtta åtta på morgonen
och väcker mamma, vi går upp, på med bollibompa,kaffe sen
leker vi för hela slanten!!!
Alltså Det e så underbart att ha ett barn utan henne så skulle jag
inte vilja leva, älskar henne och min man mest mest av allt!!!!
Min Stackars man har jobbat röven av sig nu i två veckor han
har en vecka till hans chef har åkt iväg...det e lite jobbigt för vi
han går om miste om så himla mycket för hennes skull och det går
aldrig att ta igen!!! Men jag blickar framåt för den som spar han har,
och jag och familjen ska ta en semester sen och underbart ska det bli, 
det förtjänar vi efter allt, sen söker jag ju jobb åt honom så d e bara 
att hålla tummarna om ett riktigt jobb med FULL betalning och bra 
arbetstider, sen är vi nöjda, vi ber till Gud att han ser oss!!! 
Ja så e det men jag tror att det kommer bli bättre om Gud vill...
Ha det så bra i helgen...
Kramar
Veronica 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0