Ännu en dag.





Det blir inte som man tror  ibland, idag blev det ingen babysim mamma
kände sig inte så bra, tråkigt för Aliyah älskar verkligen att bada, men
ska åka dit så snart det går för hennes skull...
Så jag städade hela huset noga, bytte sängkläder, sen gick vi till papi och
åt pizza med min hemalagade köttfärssås och det va jättegott, sen gick vi
hem till Aliyahs Kusiner och lekte lite det behövde dem !!!
Sen gick vi hem och tog det lungt, nu har jag lagt prinsessan som gråter och
vill upp men nej hon ska sova nu så hon får ligga kvar, lite jobbigt bara att
stå emot hennes tårar och gråt varje kväll...
Väntar på min man sak komma hem så vi kan mysa lite saknar han så mycket.
Ska gå nu o kolla lillan..
PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0